FAQ2021-09-10T20:20:38+02:00

FAQ

Hier is de lijst met de meest gestelde vragen.

Kan u zich tot bij mij thuis verplaatsen?2021-09-10T19:50:44+02:00

Ja dat kan zeker. De kilometervergoeding zal aangerekend worden. (0,35 cent per kilometer)

 

Wordt er een dossier aangemaakt van mijn coachingstraject?2021-09-10T19:47:27+02:00

Ja, ik hou een persoonlijk dossier bij per klant.

U kan dit dossier ook ten alle tijde opvragen en inkijken.

Kan ik voor een diagnose bij FamilyBoost terecht?2021-09-10T19:45:45+02:00

Neen, het ligt niet in mijn competenties om diagnoses te stellen.

Wel kan ik u eventueel doorverwijzen.

Kan mijn puber, of een ander gezinslid mee aansluiten bij de sessies?2021-09-10T19:40:32+02:00

Ja, dit kan zeker. Ik vertrek immers vanuit jouw hulpvraag.

Wat als mijn doel via de sessies niet wordt bereikt? Krijg ik dan mijn geld terug?2021-09-10T19:40:03+02:00

Het doel van coaching is om via vraagstelling een proces van bewustwording op te starten. Dit verschilt van persoon tot persoon. De sessies hebben als doel om jou hierin te begeleiding.

Als je het gevoel hebt dat je via deze sessies je doel niet bereikt, dan kunnen we samen op zoek gaan naar andere pistes om jouw verder te helpen. Terugbetaling van de sessies kan binnen dit gegeven dus niet.

Worden de sessies terugbetaald door de mutualiteit?2021-09-10T19:39:38+02:00

Neen, coaching is nog niet erkent in België.

Wat als ik niet op een sessie aanwezig kan zijn?2021-09-10T19:38:17+02:00

Gelieve ten minste 2 dagen op voorhand de sessie af te bellen. Anders ben ik genoodzaakt om de sessie te factureren. Ik doe namelijk mijn voorbereidend werk 2 dagen voor onze afspraak zodat ik jou beter kan helpen.

Kan ik ook voor een adviesvraag of infovraag terecht bij FamilyBoost?2021-09-10T19:37:48+02:00

Ja tuurlijk, ik heb bijna 20 jaar ervaring met gezinnen en de sociale kaart, dus stel gerust je infovraag.

IK HELP JE VERDER!

Een vraag?

Contacteer mij
Go to Top